کتابخانه پستی گچساران

این مرکز از سال 1378 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . در  آبان ماه ،مصادف با  هفته کتاب این مرکز با امانت و ارسال کتاب و آشنایی کودکان و نوجوانان روستایی با فعالیتهای فرهنگی هنری ادبی شروع بکار کرد . کلیه فعالیتها در این مرکز بصورت غیرحضوری و از طریق پست انجام می گیرد



خدمات مرکز :

 

امانت و ارسال کتاب به روستاها

اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی بصور غیر حضوری

اجرای فعالیتهای هنری و ادبی بصورت غیر حضوریو از راه دور

بخش های مرکز :

 

دارای یک اتاق 25 متری واقع در مرکز2 کانون گچساران

امکانات ویژه مرکز :

 

 

امکانات کارگاهی :

 

 

خدمات فراگیر :

 

 

روز و ساعات فعالیت :

 

هر روز از ساعت 30/7 صبح تا14 ظهر

پرسنل :

 

یک نفر مربی فرهنگی

شرایط عضویت :

 

داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال 


نشانی :

 

گچساران پانصد دستگاه – مستقیم کوچه5 جنب حسینیه شهدا – مرکز فرهنگی هنری شماره2 کانون گچساران

تلفن :

 

32336796 – 32337145

مسئول مرکز :

 

اقای عرفان قرقانی پور


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 


  • 1403/05/16 - 12:01
  • تعداد بازدید: 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجربه ای شیرین در کارگاه سفال خانواده و کودک در مرکز شماره یک یاسوج

مرکز فرهنگی هنری یک یاسوج کارگاه سفال والدین و کودک را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، فاطمه رست ، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری یک یاسوج در خصوص این کارگاه اظهار کرد: در این کارگاه، با والدین در خصوص اهمیت بازی در زندگی کودکان صحبت  و تاکید شد که بازی‌هایی چون آب بازی، شن بازی، گِل بازی، آرد بازی، که عناصر طبیعی در آنها دخیل هستند،در یادگیری کودکان تا چه اندازه مهم و تاثیرگذار هستند.

وی افزود: در کارگاه سفال و نقاشی، هدف ما، پرورش خلاقیت و رشد هوش، تقویت حواس پنگانه کودکان بخصوص حس لامسه بوده است و این بازی ها خلاقانه منجر به تخلیه هیجانی کودکان  و باعث می شود که آنها هر آنچه را که در ذهن دارند به صورت عینی پیاده کنند.

وی گفت: اجرای چنین کارگاه‌هایی باعث می‌شود که اعتماد به نفس بچه ها تقویت و ارتباط بین مادر و کودک با شرکت اولیاء در این کارگاه ها، بهبود یابد.

رست تشریح کرد: ما در آموزش‌های خود به صورت غیر مستقیم مسیر را به کودک نشان می دهیم، همراهی می کنیم تا به مقصد برسد.

وی افزود: زمانی که کودک با گل بازی می کند ناخودآگاه با مفهوم نرم، سفت، سبک، سنگین، خرد، تر، خشک آشنا می شود و همچنین می بیند و انجام می دهد و هماهنگی بین حس های کودک ایجاد می شود و مهارت اجتماعی او تقویت می یابد.

کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت